пʼятниця, 18 травня 2018 р.



                       Низько матері вклонюся

Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: буть щаслива 
наче квітка весняна!

Як і кожного року у другу неділю травня  вся Україна відзначає свято матері. Кожна дитина спішить привітати свою найдорожчу, найкращу матусю з таким чудовим святом, подарувати найкращі слова, пісні та квіти.
Цього року вихованці  Шегинівського ДНЗ привітали своїх матусь у народному домі с. Шегині разом з вокальним колективом "Розмай" солістами якого були , зокрема,  вихователі Падяк Г. Б та Падяк Л.Б. 

В кінці виступу усі дітки привітали матусь      квітами. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Прощавай, рідненький наш садочку!!!           У групі "Бджілка" Шегинівського ЗДО відбувся випускний вечір. Таке  довгоочікуван...